Perdut en la Immensa mar Blava

Opinions d'un navegant que espera que un dia o altre els vents bufin al seu favor per tal d'almenys, arribar tard o d'hora a bon port.

dissabte, de juny 03, 2006

Sento

Sento nostàlgia d’una vida que mai he viscut, d’una existència passada que mai ha esdevingut, d’una vida futura que mai serà. Veig el reflex d’imatges que vull prendre com a meves, de rialles que desitjo sentir com a tals, d’il·lusions que foren temps ençà. Envejo la vida aliena viscuda en llibertat, pau, il·lusió, menyspreu per la preocupació. Viure els errors assumits com a eleccions pròpies i no de ningú altre. Els meus errors vull sentir-los com a tals.

Com es possible sentir tanta opressió i tristor en una teòrica llibertat i comoditat? Potser es que no es tal. Hi ha quelcom maligne que m’agafa, hi ha quelcom malvat que m’escanya.

Al futur serem coneguts com una generació perduda de somnis, sense perspectiva, amb la recança com a únic aliment.

Vull deixar el pes que m’oprimeix i m’enfonsa cap a les profunditats de la mar.

1 Comments:

At 12:36 a. m., Anonymous Anònim said...

Em desperto cada matí esperant i desitjant que sigui l'ultim de la meva vida.

Visc cada segon com una mort.

Visc les sensacions com moments regalats.


Sens dubte, navego per una immensa mar de melangia.


Instants que es perden en un mar de melangia.
Oblit que es transforma en nostàlgia.
Soletat en el recull de sensacions compartides.
Odi i Amor pels meus actes i conseqüències.
Llisco per sensacions úniques, condemnades a l'etern retorn del retorn impossible.
Crido en silenci les penes de l'alegria.
Silencio el meu silenci.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home