Perdut en la Immensa mar Blava

Opinions d'un navegant que espera que un dia o altre els vents bufin al seu favor per tal d'almenys, arribar tard o d'hora a bon port.

dimecres, de març 29, 2006

Tants caps, tants barrets - blogs

Mai havia sigut excesivament amant dels blogs, de fet, no entenc a hores d'ara quina necessitat té la gent d'explicar les seves coses personals i mentalment íntimes a la resta de món. Encara més, realment algú llegeix tot el que es publica a tots els blogs del món? I així doncs, que carai estic fent jo escriguent això en comptes de treballar? Quin objectiu té doncs tot això? Sóc un malalt?

Sens dubte però, els que son com el meu (palles mentals), son els menys útils per a la resta de la humanitat, i no aporten res de bo al progrés del planeta. Es tracten, al meu parer, de sutils mètodes d'auto-ajuda escrits per tal de deixar anar tota la soledat, frustració, odi o dolor que tenim a dins. Ningú amb dos dits de front es pasejaria per aquests volts llegint tot el que penjem, exceptuant aquells que desitjen caure en depressions profundes. Es per aquest motiu que intentaré fer el menys trist possible aquest blog, malgrat que això es complicat, ja que continu navegant per la Immensa mar Blava.

1 Comments:

At 8:24 p. m., Anonymous Anònim said...

Home, jo preferiria quelcom ben depriment i així m'afegeixo al barco per a navegar.

En tot cas, benvingut a la comunitat bloguera. Ja t'he afegit als meus enllaços i t'aniré llegint (per cert, no series pas tan amable de posar un enllaç per seguir el teu blog per rss?).

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home